Opfølgning på den Klimahandledag der var i Forsamlingshuset 23 april
Som annonceret på Klimahandledagen i Svendborg Forsamlingshus afholder vi det første opfølgende møde torsdag den 7. maj kl. 17.30-19.30. Vi håber, at mange af dem, der var med til at markere Klimahandledagen i forsamlingshuset den 23. april vil komme og fortsætte den gode og konstruktive dialog, men alle med ønske om at handle til fordel for klimaet er velkommen.
Vi mødes omkring plantebaseret klimavenlig mad, så alle medbringer en ret til buffeten. Nogle har måske lyst til at medbringe en ret lavet med Ingrid-ærten, som vi smagte på Klimahandledagen, men alle bælgfrugter og plantebaserede retter er velkommen. Hvis muligt så medbring gerne ét trykt eksemplar af opskriften, som der kan tages billeder af, så vi kan inspirere hinanden til at spise mere grønt til fordel for klimaet.
Vi mødes i forsamlingshusets kælder kl. 17.30, hilser på hinanden, gør buffeten klar og spiser sammen. Der er grej til at spise med og spise af til rådighed, og vi har adgang til et enkelt elektrisk lynblus og en ovn, hvis der er noget mad, der skal varmes op.
Under og efter spisningen følger vi op på vigtige pointer, inspiration mm. fra de tre oplægsholdere og taler om, hvad vi hver især har af ideer, drømme, lyst til, viden om, brug for hjælp til og mulighed for at byde ind med. Og om hvordan vi forestiller os at mødes og fortsætte dialogen fremover.
Tilmeld dig ved at klikke på billetlinket i opslaget. Der er et tilmeldingsgebyr på 15 kr./pers., som inkluderer kaffe og te ad libitum.
Der er begrænset plads i kælderen, så husk at melde afbud, hvis du bliver forhindret.
HUSK: Ingen kan redde klimaet alene, men sammen kan vi gøre en forskel.
Vi glæder os til at se jer.
Mange hilsner fra
Frivilliggruppen bag Klimahandledagen 2026
Information om arrangementet
Dato og tid Torsdag d. 7. maj 2026 kl. 17:30 til 19:30
Tilmeldingsfrist Torsdag d. 7. maj 2026 kl. 17:30
Sted
Svendborg Forsamlingshus
lundevej 2 E-F
5700 Svendborg
Arrangør
Brugerforeningen ved Svendborg Forsamlingshus
Tlf. +45 40423266
brugerforeningensfh@gmail.com
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
At arbejde med arrangementer uden et tilmeldingssystem er som at grille i stormvejr på en åben mark. Du kan godt. Men det er unødvendigt bøvlet.
Så sæt grillen ind i læ og prøv NemTilmelds tilmeldingssystem for 0 kr. til dit første arrangement.
Det har gjort arbejdet med arrangementer meget nemmere og meget mere sikkert for os, for persondata om deltagerne forbliver sikkert opbevaret i Danmark – uden at komme på en romantisk jordomrejse i cyberspace mellem techgiganter, cookies og annoncealgoritmer.
PS: Du ser denne reklame, fordi Brugerforeningen ved Svendborg Forsamlingshus bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser