Hop til hovedindholdet

Tilmeldingsfrist

Lørdag d. 11. juli 2020 kl. 13:00

Sted

Svendborg Forsamlingshus, lundevej 2 E-F, 5700 Svendborg Svendborg Forsamlingshus
lundevej 2 E-F
5700 Svendborg

Kulturen rundt

Arrangementsbeskrivelse

Et helt nyt oplevelsesformat bliver prøvet af i Svendborg midtby søndag d.12.juli fra kl.13-17.
SAK, Rytmisk Råstof, Work Together i Tinghuset og brugerforeningen, Svendborg Forsamlingshus er gået sammen om at skabe en vandre-begivenhed ”kulturen rundt”, hvor de i fællesskab præsenterer en række forskellige lokale kunstnere og madsmede.
Turen bringer publikum rundt til optræden på Ribers Gård i Møllergade 36, Tinghuset i Tinghusgade 43, SAK i Vestergade 27 og Svendborg Forsamlingshus på Lundevej 2.
Hver session varer 25-30 min, hvorefter man fortsætter til den næste venue.

Der bliver sendt fire hold af sted med udgangspunkt i hver sin destination, så hver kunstner gentager sit væk fire gange. Man køber billet til hele forløbet, og man følger den samme gruppe rundt. Der bliver naturligvis regnet tid ind til transport mellem stederne og en vis elastik i forhold til at komme ind og ud.
Midt i turen bliver der serveret en lille snack, produceret af lokale producenter med lokale råvarer.

På turen vil du opleve følgende:
Spillestedet Harders: Howl Trinity feat. Mads La Cour.

Work2gether: Illustratoren Nicolai Hvidberg, og den ambient collage kunstner NOget MEd NOget, skaber i et performativt samarbejde et kæmpe vægmaleri.

SAK: Mai-Britt Schultz, billedkunstner, kulturskaber og elsket underviser fortæller om sin kunst og sine metoder.

Svendborg Forsamlingshus: Maria Junghans fortæller historier for voksne.

Disclaimer: Som deltager i Kulturen Rundt giver du dit samtykke til at de 4 arrangører kan anvende eventuelle billeder og video fra events i deres markedsføring

Den 12 juli 2020 fra kl.13-16.30.
Når du køber billet, skal du vælge, hvor du vil starte.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >