Hop til hovedindholdet

Brugerforeningen ved Svendborg Forsamlingshus

Iværksætter, free-lancer, kunstner eller arbejdsfri? Vinterfest.! AFLYST ! -  FOR FÅ TILMELDTE !

Dato og tid

Lørdag d. 11. januar 2020 kl. 18:00 til 23:00

Lørdag d. 11. januar 2020 kl. 18:00

Sted

Svendborg Forsamlingshus, lundevej 2 E-F, 5700 Svendborg Svendborg Forsamlingshus
lundevej 2 E-F
5700 Svendborg

Arrangementsbeskrivelse

Invitation til Vinterfest

AFLYST ! -  FOR FÅ TILMELDTE !

Hvis du er iværksætter, free-lancer, kunstner eller arbejdsfri, er du hermed inviteret til at hygge dig sammen med andre i samme situation lørdag d.11. januar 2020 fra kl.18-23.

Vi synes nemlig, der mangler en hyggelig vinterfest for sådan nogen som os, der har ingen/få/skiftende kollegaer :-)

Du skal helst melde dig til senest 12.dec.kl.22, så vi ved, om vi er nok til at lave en god fest i forsamlingshusets stemningsfulde sal.

Billetterne koster 450,-, og for den pris får du/I:
En velkomstdrink
Bennys Bedste Buffet med masser af lækre retter, både kød, vegetarisk og vegansk - selvfølgelig økologisk!
Øl, vand og vin til maden
Kaffe med lidt sødt.
- Benny bruger fortrinsvis lokale, økologiske råvarer, så fotoet på opslaget er naturligvis et model-foto :-)
Behagelig musik under middagen
Passende antal fællessange + muligvis en quiz, hvor du får mulighed for at brillere
Smægtende middagsmusik og swingende danserytmer m. Jan Schønemann+ venner

Derudover kan du/I købe drikkevarer i vores bar til absolut rimelige priser.

VI SKAL VÆRE MINIMUM 30 TILMELDTE D.12.DEC KL.22. , for at vi kan gennemføre arrangementet, så meld dig/jer til NU og DEL MEGET GERNE DENNE BEGIVENHED MED DEM, DU GERNE VIL FESTE SAMMEN MED :-D.
Vi lukker for tilmelding, når vi har solgt 60 pladser.

ps.
Overskuddet går til Brugerforeningens arrangementer i forsamlingshuset. Du får altså BÅDE en hyggelig fest OG gør en god gerning ;-)
What's not to like? :-)

Find vej til arrangementet